12.6.10

sevgili sevgilim,

evet seni çok özlemiştim. sana gel dedim ama kibarca beni reddettin. ve bi yerlerde nane kokusu vardı. gelemediğinden değil, gelmek istemediğinden. gerçekten özlemiştim. bunu sende söyledin, evet biliyorum.
ama gelmek istemedin işte. hafif bi nane kokusu vardı.
ben bi süre sonra seni unutup özlediğimi hatırladım sadece..
çok eğlendik.. çok eğleniyoduk..
birini gördüm. nereli olduğunu şimdi hatırlamıyorum o an da çok karışık gelmişti zaten. yüzümün güzel olduğunu söyledi. yüzümün tatlı olduğunu söylemiştin. kalabalıktık ve o vardı. konuştular. bar kapandı ve dışarı çıktık. tek yaptığım onun adını söylediklerini duymaktı. sonra geldi. diğerleri ilerledi ve 3 kişi kaldık. konuştuk. güzel bi nane kokusu. konuştuk. gel dedi. seni özlemiştim. ben gelmek istemiyorum demedim. keskin bi nane kokusu. seni gerçekten çok özlemiştim. sonra ikimizde nane kokuyoduk ve üçümüzde.

özlem gidermek güzel şey.
ve ben şimdi tüm bunları hafızamdaki güzel bi noktaya bırakıp arkamı dönücem. hayır, anlık bişeydi diye yalan söyleyemem. anlık değildi, uzundu. sadece haddinden uzun değildi. gel dediğinde gelmem dediğimiz nokta sabitti. senin gelmem demen gibi. biraz ama. çok değil.
kendini çok özletme.

sevgilin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder