30.6.10

mutsuz olduğumu bilmek ama bu tam anlamıyla hissedememek beni daha da daralttı.

ilgisizliğin ve herşeye tek taraflı bakman.. beni SİNİR ediyo.
planladığım herşeyi bozuyosun. hevesim kaçıyo. hadi süpriz yapıyım diycek isteğim kalmadı artık.


yüzüne bakıp çok mutsuzum demek ve ardından aklımdan geçen binbeşyüzdoksan cümleyi sıralamak sonrada gitmek istiyorum.

bazen sensizkende aynı mutsuzlukta olucağımı düşünüyorum.
sensizliği kesinlikle istemesemde seni çok çabuk gözden çıkarıyorum.

ya da gitmek yerine yorgunluğumu belli eden bi iç çekişle yüzümü düşürmek çok ama çok hüzünlü görünmek istiyorum. beni deli gibi tüm varlığınla teselli et istiyorum.

dışlama beni.
kendi çapında hareketlere giriştiğin her gün ben biraz gidiyorum. üzülerek.
üzme beni.
söylediklerin doğruysa sen daha çok üzülürsün.
sana bişey söylediğimde beni dinle. beni kendinden uzaklaştırma.


şu anda yanında olmak istediğim en son şeylerden biri.
kötü tabi. ne sandın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder