14.1.10

her gün geçte olsa gittiğin o yerde bugün gitmiyicem! evet. dediğin gün o dönemin en önemli quiz'inin yapılması?

dün "eskilere" uğramak! eskileri çok özlemiş olmak!
neden eski sanki diye düşünmek.. eski olmasınlar.

çok güldüm ben dün. evet.

yeni insanlar lazım bana mesela. eğlenceli insanlar. ya da o 3 kişinin -ki proje gibi yaklaşıyo olmam onlara- biraz dışarıya açılması gerek. sonsuza kadar saçmalarız o zaman. işte o zaman kimse "sessizsin?" demez. sus derler.
son günlerde çok sık düşünüyorum çünkü bişeylerin artık sıktığını. tahammül sınırlarında dolaştığımı düşünüyorum. kötü.
bana beni konuşturabilicek insanlar gerekmiş ama onları bulamıyomuşum gibi geliyo mesela.
bulamamak.. korkutucu.

o seslerin susması gerek!




bide bazı insanlar var ki!

çok patavatsızlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder