9.11.09

OLDU!

nası bi insansın yeaa? demeyide geçtikte insanmısın sen yeaa? moduna geldik ya
bişey demem daha da.
ne diyim ki.



normal bi insanın konuşma kapasitesi nedir çok merak ediyorum.
üşenmem hesaplarım ne kadar aştığını.
ha hadi tamam kendini anlata anlata bitiremiyosun falan (!)
ama başkalarının hikayelerini anlatmak?
bide "dur ben anlatıyım" demek?
sustuğun yegane zamanlardan birinin güldüğün zaman olması?
nefes alma kısmınıda o kısa arada hallediyosun sanırım..
zorlayıp ciğerlerin iyiymiş eheheheh derim tabi ama niye ki?


aslında arada susup ne dedim ben desen kimse cevap veremez bence.
yok şurdan biliyorum ki geçen gün dinleyicilerinden birine yavaşça "nası? o mu dedi onu şimdi?" dediğimde 154654156 saattir kulaklarını s..tiğin kişininde bana dönüp ağzı 10 metre açılmış halde(gülüyodu. kibarlıktan olmasada öyle görünmeye çalışmaktan ölcek o yakında) "evet anlaşılmıyo bazen" demesi?
dinlemiyo ki çünkü.
he genelde muhabbetin ortasından sonra gelsek bile anladığımız şeylerden bahsediyosun ama olsun o değil dediğim.
yani tam olarak o değil.
aslında o zamanlarda tekrar başa sarıyosun bak.

tanrım! çok kibarmışız şimdi farkettim. tüm sevecenliğimizle dinleyip yorum yapmaya çalıştık.
yorumlarımızı ortasından önce kesip tamamlamış olsanda iletişim kurduk sanki..

hani bazen biri bişey anlatırda, onu dikkatle dinler gibi görünürsünde, kafanda o en sevdiğin aktörle en sevdiğin kadın şarkı söyleyip zıplıyodur falan. bilirsin.

bilir misin? ( hani hep konuşuyosun ya öyle bişeye fırsat bulmuşmusundur diye merak ettim.. sanmam.)

işte öyle gülümsetmenizi istiyorum..
yok tabi.
konuşuyosun ya işte öyle oluyo.
insanların kulağında senin sesin değil de o duymak istedikleri ses ve dinlemek istedikleri hikaye oluyo aslında.
en azından onların iyilikleri için öyle olmasını diliyorum.
ama öyledir de.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder