22.11.09

bişeyler gerçekten çok karışık ..
anlamaya çalıştıkça, bi karar vermeye çalıştıkça daha da klişe sonuçlar elde ediyorum sürekli..
ironi diyo ses.
ve ben şaşırtıcı bi şekilde yüksek sesle gülüyorum..
onu klişe olduğu için sevmiyorum..
hayır ! sevmiyodum..
düşüncelerim bi anda değişemez ki!
zorlamanın da bi anlamı yok.

aynı anda çok güzel olupta diğer taraftan baktığımda uzak durmak istediğim bişey bu.
aslında uzak durmayı istediğimden değil.. kontrol edemediğim bişey soğuk olmak..
belkide dediği gibi..
ben başka bişey sanıyodum.. belkide değil işte!
aslında onun için ne düşündüğümü bilmiyorum..

bi yanda da bi çok şeyi hiç kimseye, hiç biyere anlatamama sıkıntısı var tabi..
ama sonuç olarak böyle olmamın nedeni hiç çaba sarfetmiyo olmam sanırım.
kendimi bu kadar geri çekmek istemesemde sürekli bunu yapmam
büyük bi sorun.

sanki sonunda onu özlemek varmış gibi..
peki diğerlerine ondan o kadar da hoşlanmadığımı söylediğimde kendimi mi kandırıyorum..
ama bişeyler değişti tamam..
artık diğerlerine sempatik olduğunu söylüyorum.
"sonunda" dedi! :)

aslında :D belkide en çok beni sevmediği için ona soğuk davranıyorum..
uuu bebeyim!

bu arada bu bi aşk olayı değil..
tamamen başka bişey.. bi insanı sevmek ve sevmemek arasında olmak..
insan. evet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder