11.12.09

3 saatin bu kadar çabuk geçmesi?

önce bi geç kaldım zaten..
alt kattaki kadın çemkirdi bi..
sınıfa girer girmez eheheeh diye kaldım falan ama bi kişi bile dönüp bakmadı. ben olsam mesela sınavı bırakır o kişiyi incelerdim. yapardım bunu.
sırama ilerlediğimde ee? solak sıra yok mu? dedim..
ayarlarız şimdi dedi gülerek.
sonra kalem istemek zorunda kaldım çünkü kendi kalemimi kaybettim.
hem kendi hem kalemim..
kadının verdiği kalem gayet ucu bitmiş kurşun kalemdi.. yazdım yinede bişeyler..
sonra uç alsam ben gidip dedim kadın gülmekle sinirlenmek arası ben sorarım birine dedi.

ne biliyim soooora paragraf yazma kısmında sorumsuz bi öğrenciyi anlatın şıkkını görünce..
şöyle bi durdum ve
güldüm.
sonra insanlar neden spor yapar onu anlattım.
olabildiğine klişe..
biliyorum çünkü sorumsuz öğrenciyi çok güzel anlatırdım
zoru seçtim ben.
evet.

işte paylaşıyım dedim..

havada buz gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder