20.10.09

he bide a. ;

senden hem kendi adıma hemde o'nun adına özür dilerim.. seni sevmiyoruz. çünkü tuhafsın. eğer tuhaf olmaktan vazgeçersen -ki sanmıyoruz- belki sende bi gün .. yok öle demicem..
işte eğer vazgeçersen sana şarkı söyleriz.
hayır.
senide sevebiliriz. bunu dicektim. bunun senin için önemli olduğunu düşünüyorum.
çünkü nerdeyse bizden başka kim var ki?
evet neyse.

yazık ona ama diyorum diye başka bişey sanma.. senden cidden hoşlanmıyoruz..

seninle ilgili bu kadar işte. çabalasamda uzamıyo konu.

bide benden uzak dur biraz. mümkünse 2-3 insan mesafesi kadar.
o derece dicem ama çok abartı olcak gibi geliyo. abartısında da değilim aslında ama işte yazık olm!..


(çok eskiden arkadaşım olan ama yeni samimi olmak üzere olduğumuz a. ;
bu sen değilsin. seninle ilgili düşüncelerim çok farklı, uzun vadeli bi arkadaşlığımız olur seninle bence. çünkü eğlencelisin.. evet .. tabi zaten sen seninle ilgili ne düşünüyorum takarmısın bilmiyorum. ama bu bahsettiğim sen olmayan "a." takar. ezik o biraz. evet. sen ezik değilsin.. yanlış anlaşılma olmasında.. )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder