26.6.09

Michael Jackson ölmüş galiba dediğim herkesin “hadiiiii” demesi üzerine olaya daha da bağlandım dün gece.

Saba Tümer’le Bu Gece açıktı. bi yandan onu izlerken bi yandan msn’de bakınıyodum. Tan isimli kişiyle konuşup gülüşüyolardı falan bi ara Michael Jackson dan bahsettiler. O sırada dinlemiyodum tam ne dediklerini ama sanırım Tan ben çok seviyorum falan diyodu. Bikaç dk. sonra Michael Jackson öldü diye bi haber geldi. Bbc’de yayınlamışlar dendi. Bi şaşkınlık oluştu herkeste..

Tan gitti Harun Kolçak geldi. Konuştular şarkı söylendi ben sıkıldım falan derken Tan ortama tekrar giriş yaptı.

O dakikalarda altta Michael Jackson öldü diye yazı çıktı. Kesinleşti yani.

Tan olayın şokuyla “daha 10 dk önce ondan bahsettik ya” derken

Saba “işte sen kimseden bahsetme artık” dedi.
Komikti bence. Kendiside güldü sanırım..

Gecenin ilerleyen saatlerinde alt yazı varlığını sürdürdü ekranda. Ve elinde gitarı, önünde mikrofonu şarkı söylemek için bekleyen Harun Kolçak alttaki yazı yüzünden şarkıya başlayıp bi kaç saniye sonra özür dileyerek durmaya başladı. İlginçti.

Böyle işte..

Michael Jackson ölmüş galiba dediğim herkesin “hadiiiii” demesi üzerine olaya daha da bağlandım.. üzüleceğim yoksa da üzülmeye başladım. Sürü psikolojisi bi yerde.

Yine de o da insan tabi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder